Просимо вибачення за незручності. Сайт, на якому розміщалися плеєри, перестав працювати. Ми шукаємо способи вирішення цієї проблеми, щоб перенести аудіо на іншу платформу, яка дозволяє вбудовувати свої плеєра на блоги. Якщо Ви маєте якусь інформацію, що зможе нам у цьому допомогти - ми будемо безмежно вдячні! Пишіть у коментарі!

#Добрий_вечір_я_з_України

Зятю від тещі вітання з Днем Народження

Mylene Farmer & Sting "Stolen car"

05.02.17

Гурт "Скрябін" - "Мам", "Старі фотографії", "А моя країна - суцільна руїна". Скачать, прослухать плюс і мінус. Слова

Плюс


Cкачать Скрябін Старі Фотографії бесплатно на pleer.com 


Cкачать Скрябін Мама бесплатно на pleer.com


Мінус



Cкачать Скрябін Старі фотографії бесплатно на pleer.com



Cкачать А моя країна - суцільна руїна бесплатно на pleer.com




Cкачать Мам, ти мене вибач, що я став бесплатно на pleer.com

Текст пісень (слова)

"Старі фотографії"

Здається, шо то було так давно,
Коли в руках тримаю цей альбом,
Нам було абсолютно все одно
Немаючи нічого мати всьо,
За гроші не купити тільки час,
Він всіх нас методично поділив,
Когось він опустив, когось підняв,
А є на кого взагалі забив.

Старі фотографії на стіл розклади,
Дитячі історії смішні розкажи
І справжнім друзям не забудь, подзвони
Бо добре чи зле, з тобою завжди вони

Дешеве пиво і сухе вино,
Робили нас щасливими людьми,
І ніби чудо польське радіо,
Нам відкривало той незнаний світ
Ми жили всі так ніби, то був сон
І можна бути вічно молодим,
А залишився тільки цей альбом,
А мрії розлетілися, як дим.

Старі фотографії на стіл розклади,
Дитячі історії смішні розкажи
І справжнім друзям не забудь, подзвони
Бо добре чи зле, з тобою завжди вони


Ми грали примітивну музику,
Так чесно, що пробила би до сліз
Чекали, що прийде такий момент
Коли під ноги впаде цілий світ
Годинник вперто роки рахував,
І кожен так як міг так і зробив
І тільки у альбомі всі підряд
Ми будемо такими, як тоді

Старі фотографії на стіл розклади,
Дитячі історії смішні розкажи
І справжнім друзям не забудь, подзвони
Бо добре чи зле, з тобою завжди вони


"Мам"

Я завжди мріяв написати пісню про маму,
Але різні поети всі слова вже сказали.
І я не хотів повторити когось із них.
Я біля свої мами буду завжди маленьким
І, як тільки покличе, прибіжу скоренько,
Тому я їй і написав ці слова як міг.

Приспів:
Мам,
Ти мене вибач шо я став дорослий
І вже минула сорок третя осінь,
Як я побачив перший раз свій дім.

Мам,
А можна я до тебе завтра приїду
І ми на кухні не одну годину
Собі на різні теми "посидим"?

Я може трохи пізно став її розуміти
І не часто дарував на день народження квіти.
І були часи, коли я тижнями їй не дзвонив.
І кожен раз, коли вона мене обіймає
І разом із татком все про внучку питає -
Я з радості плачу, що маю живих батьків.

Приспів.

Я дуже дякую тобі за то, шо я вмію
І дякую тобі за то, шо я розумів
Ті речі, яких не пояснюють навіть в книжках.
Хай буде біля тебе завжди ангел-хранитель
І я десь тут поряд буду також бродити,
Шоб не міряти наше життя в телефонних дзвінках.


"А моя країна - суцільна руїна"

Французи мають Бонапарта, сир, вино і Париж,
Висока мода тебе тягне - ти їхню мову вчиш.
І хочеш бути подібним на спокійних парижан,
Читати з кавою газету і гризти круасан.
Поляки мають Варшаву, біґус, журик і флячки,
Марія Кюрі також, до речі, полячка.
До них на лижі заїжджаєш, мову їхню знаєш,
На думці себе ловиш, що їх поважаєш.

Приспів:
А моя країна - суцільна руїна,
І гордо ходить в кєпках і спортивних штанах.
А моя країна - суцільна руїна,
Як можна не любити свою землю аж так?..

В американців є і статус, і статуя свободи,
Лас Веґас, Ніаґара, Нью-Йорк, Голлівуд
І уживається спокійно там ще купа народу,
А в нас хоч і один, то не вміщається тут.
Ісландія далека має двісті вулканів,
Рейк'явік, пару гейзерів і вічні льоди,
І кожен з вулиці, якшо захоче, просто на каву
В офіс президента може сміло зайти.

Приспів

Моя країна має Київ, Волинь і Карпати,
Донбас і Чорне море, Одесу і Львів,
І в ній живуть на повну ногу лиш одні депутати,
Всі інші грають ролі у кіно про лохів.
Стиснувши зуби всі стоять і пропускають кортежі,
За місяць заробляють тільки фляжку вина,
Найбільша радість українця - дотягнути до завтра,
Ми всі давно в окопах, хоча це не війна.

Приспів.


Подивитися відео пісень можна тут: ДИВИТИСЯ ВІДЕО

Немає коментарів:

Дописати коментар

#Боль в #сердце. Как за 5 минут снять боль в сердце без таблеток!

Плеєр