Просимо вибачення за незручності. Сайт, на якому розміщалися плеєри, перестав працювати. Ми шукаємо способи вирішення цієї проблеми, щоб перенести аудіо на іншу платформу, яка дозволяє вбудовувати свої плеєра на блоги. Якщо Ви маєте якусь інформацію, що зможе нам у цьому допомогти - ми будемо безмежно вдячні! Пишіть у коментарі!

#Добрий_вечір_я_з_України

Зятю від тещі вітання з Днем Народження

Mylene Farmer & Sting "Stolen car"

06.06.17

Арсен Мірзоян "Я - пілігрім" (мінус+задавка). Скачать безкоштовно.


Арсен Мірзоян "Я - пілігрім" (мінус) скачать:
пісня "Я - пілігрім"
плюс + мінус + текст пісні

1. Задавка:



Cкачать Арсен Мірзоян Я - пілігрім бесплатно на pleer.com


2. "Пилигрим" (минус) - говорять, що це оригінал від Пілігрім



Cкачать Пилигрим Пилигрим бесплатно на pleer.com


Арсен Мірзоян "Я - пілігрім" (плюс)



Cкачать Арсен Мірзоян Я - пілігрім бесплатно на pleer.com


Арсен Мірзоян "Я - пілігрім" - текст пісні:


Пам'ятаєш, я тобі казав,
Що все не так.
Пам'ятаєш, я тобі збрехав,
Завжди бути поруч.
Пам'ятаєш, я тобі бажав,
Щоб твій літак,
Де б ти не блукала, нас з'єднав,
Де б я не блукав!

Приспів:
Мені ніхто не вірить,     |
Я - пілігрим!             |
І правдатися нащо?        |
Це лише грим!             |
Тобі не можу бути кимось, |
Як собі своїм.            | (2)

Авжеж, той самий поверх
І не вечірня сукня,
Чужий у груди подих,
Хто з кого робить дурня?..
А потім зайвий келих,
З твоїх очей минуле,
Розбіглись і загули,
Зустрітися забули...

Приспів.

І не спокійний океан
В мене за вікном,
У тебе знову сніг.
Між нами не один кордон.
І літо цілий рік,
А відчуття, що осінь.
У тебе знову сніг,
Весни не має й досі!


Немає коментарів:

Дописати коментар

#Боль в #сердце. Как за 5 минут снять боль в сердце без таблеток!

Плеєр