Просимо вибачення за незручності. Сайт, на якому розміщалися плеєри, перестав працювати. Ми шукаємо способи вирішення цієї проблеми, щоб перенести аудіо на іншу платформу, яка дозволяє вбудовувати свої плеєра на блоги. Якщо Ви маєте якусь інформацію, що зможе нам у цьому допомогти - ми будемо безмежно вдячні! Пишіть у коментарі!

#Добрий_вечір_я_з_України

Зятю від тещі вітання з Днем Народження

Mylene Farmer & Sting "Stolen car"

10.07.17

Наталья Май "Шкільна родина" - плюс, мінус, задавка, текст

Шкільна родина текст пісні: плюс, мінус, задавка, текст пісні

 (слухать, скачать безкоштовно) 


І куплет

У південний край землі.
Відлітають журавлі 
Цвіт жоржини сумовито опадає 
Ну а нас шкільний дзвінок.
Знову кличе на урок 
Школа двері нам привітно відкриває

Приспів
Шкільна родина , шкільна родина 
Всі друзі,вчителька моя 
У нас єдина.як батьківщина (2р
Шкільна родина,шкільна сім’я (2р 

ІІ куплет
Школа-ти наш рідний дім,
Ми зріднилися у ній
Кожен день в твої обійми поспішаєм
Ти даєш усім щодня 
Все нові,нові знання 
Ми шкільні роки навік запам’ятаєм 

Приспів
Шкільна родина , шкільна родина 
Всі друзі,вчителька моя 
У нас єдина.як батьківщина (2р
Шкільна родина,шкільна сім’я (2р 

У нас єдина.як батьківщина (2р 
Шкільна родина,шкільна сім’я (3р


"Шкільна родина" слухать плюс



Cкачать Май Шкільна родина бесплатно на pleer.com



"Шкільна родина" (задавка)

Немає коментарів:

Дописати коментар

#Боль в #сердце. Как за 5 минут снять боль в сердце без таблеток!

Плеєр