Просимо вибачення за незручності. Сайт, на якому розміщалися плеєри, перестав працювати. Ми шукаємо способи вирішення цієї проблеми, щоб перенести аудіо на іншу платформу, яка дозволяє вбудовувати свої плеєра на блоги. Якщо Ви маєте якусь інформацію, що зможе нам у цьому допомогти - ми будемо безмежно вдячні! Пишіть у коментарі!

#Добрий_вечір_я_з_України

Зятю від тещі вітання з Днем Народження

Mylene Farmer & Sting "Stolen car"

02.09.17

Ірина Білик "Ти ангел" - мінус-задавка+плюс+текст+відео-кліп

Ірина Білик «Ти - ангел». Вам потрібні слова пісні Ірини Білик "Ти ангел", потрібна аудіо-версія пісні, необхідна мінусівка "Ти ангел", чи просто бажаєте передивитися відео-кліп Ірини Білик "Ти ангел"? То Ви зазирнули "за адресою"! 


Пів-дня укокошила на пошуки мінусівки пісні Ірини Білик "Ти ангел", бо хотіла зробити сюрприз вчителям до Дня Учителя. Справа у тому, що придумала нові слова до цієї мелодії, переробивши її на пісеньку про вчителя. Її Ви зможете знайти, якщо цікаво, у наступній статті. 

Але мене чекало жорстоке розчарування: мінус я НЕ ЗНАЙШЛА! Ні на музичних сайтах, ні на Ютюбі. Усі її пісні є, а саме "Ти ангел" - катма! Правда, натрапила на кілька задавок. Але вони мені не сподобались, бо були чутні в них слова і сильний бек. А мені потрібно було, аби мінус був "чистий", бо слова ж їнші! Думала вже повернутися, скачати хоч ті, але вони екстренно кудись зникли із серверів - не запускалися і не закачувалися. Упіймала облизня!

Не було й жодного ролику з караоке на цю пісню на Ютюбі. Отже, я була дуже засмучена. Та тут натрапила на відео, як убрати голос із пісні за допомогою програми  Audacity. Плюс у тому, що тепер я навчилася ще одним корисним функціям цієї програми! 

Добре, менше води, більше ковбаси! Друзі, я довго крутила і вертіла пісню "Ти ангел" Ірини Білик, доки не досягла максимального без втрати якості мінусового ефекту. І надаю цей мінус Вам у користування: скачуйте, діліться у соцмережах! Це максимум, що можна було зробити, аби заглушити слова. 

Текст, акорди знайдете на цьому сайті

Ірина Білик "Ти ангел" оригінал - ПЛЮС


Ірина Білик "Ти ангел" нова версія - ПЛЮС



Білик "Ти ангел" нова версія - 

МІНУС-ЗАДАВКА+БЕК


Білик "Ти ангел" нова версія - 

МІНУС-ЗАДАВКА 

(майже повністю приглушена)


Відео



Немає коментарів:

Дописати коментар

#Боль в #сердце. Как за 5 минут снять боль в сердце без таблеток!

Плеєр