Просимо вибачення за незручності. Сайт, на якому розміщалися плеєри, перестав працювати. Ми шукаємо способи вирішення цієї проблеми, щоб перенести аудіо на іншу платформу, яка дозволяє вбудовувати свої плеєра на блоги. Якщо Ви маєте якусь інформацію, що зможе нам у цьому допомогти - ми будемо безмежно вдячні! Пишіть у коментарі!

#Добрий_вечір_я_з_України

Зятю від тещі вітання з Днем Народження

Mylene Farmer & Sting "Stolen car"

02.09.17

Юлі-я «Ти - вчитель» ремікс на пісню Ірини Білик «Ти - ангел»

Пісня про вчителів від Юлі-я "Ти - вчитель", перероблений ремікс на пісню Ірини Білик "Ти ангел". Текст, мінус, плюс, скачать безкоштовно можна тут, натиснувши "Читати далі". Цікаво?

 

Пісня Ірини Білик "Ти ангел" як ніяка інша класно підходить для того, щоб розповісти про вчителя, а заодно ще й використати її для святкового концерту у школі до Дня Вчителя.

Ідея народилася спонтанно. Слова майже не довелося міняти. Попотіла, правда, над мінусівкою. Так народився ремікс від Юлі-я "Ти - вчитель" на пісню Ірини Білик "Ти ангел". Тому дивіться і слухайте, що у мене вийшло.

Юлі-я "Ти - вчитель" (мінус-задавка)




Юлі-я "Ти - вчитель" (ПЛЮС)



Текст пісні:

Учитель знає, куди і звідки.
Учитель знає, чому й навіщо.
 Урок минає занадто швидко.
І ми з дітьми знову стали ближче.
Урок минає, чому й навіщо.

Дитина скаже: «А я не знаю,
Чому такі ми, і що на небі?»
Учитель завжди прийде на поміч,
Не відмахнеться отак від тебе.
Учитель скаже: "Тобі це треба!"

Приспів:
Якщо вчителі вміють чекати,
Ти - вчитель...
Якщо вміють вони вибачати,
Ти - вчитель...
Якщо вчителі вміють любити,
Ти - вчитель...
Якщо вміють з дітьми говорити,
Ти - вчитель...

Ти - вчитель...

Ти вчила думать і рахувати,
Душі торкалась, так, ніби гралась.
Якщо не знаєш, чого бажаєш,
Учитель зробить усе, що зможе.
Він відповість вам – він допоможе!

Приспів:
Якщо вчителі вміють чекати,
Ти - вчитель...
Якщо вміють вони вибачати,
Ти - вчитель...
Якщо вчителі вміють любити,
Ти - вчитель...
Якщо вміють з дітьми говорити,
Ти - вчитель...

Вчителям так важко в світі.
Вчителі - вони як діти.
Вчителем ти можеш бути,
Як вмієш ти дітей відчути.

Приспів:
Якщо вчителі вміють чекати,
Ти - вчитель...
Якщо вміють вони вибачати,
Ти - вчитель...
Якщо вчителі вміють любити,
Ти - вчитель...
Якщо вміють з дітьми говорити,
Ти - вчитель...

Ти - вчитель...

Відео 








Немає коментарів:

Дописати коментар

#Боль в #сердце. Как за 5 минут снять боль в сердце без таблеток!

Плеєр