Просимо вибачення за незручності. Сайт, на якому розміщалися плеєри, перестав працювати. Ми шукаємо способи вирішення цієї проблеми, щоб перенести аудіо на іншу платформу, яка дозволяє вбудовувати свої плеєра на блоги. Якщо Ви маєте якусь інформацію, що зможе нам у цьому допомогти - ми будемо безмежно вдячні! Пишіть у коментарі!

#Добрий_вечір_я_з_України

Зятю від тещі вітання з Днем Народження

Mylene Farmer & Sting "Stolen car"

07.08.19

Укроп - мінусівка (караоке)

"Укроп" - мінусівка (караоке). Караоке мінус пісні "Укроп" гурту "Гайдамаки" у відеоформаті записана місцевою студією звукозапису на замовлення вокального гуртка "Калинонька". Скачати якісну відео-караоке мінусівку "Укроп - це ти, укроп - це я", скопіювати текст пісні та переглянути оригінальний ролик:
Укроп - це маленький хлопчик,
Що носить коротенький чубчик
І мріє про мир у домі
А як треба то стане в окоп в обороні.
Укроп - це школярка юна
Окутана стягом жовтоблакитиним
Горять у неї очі,
Як плете маскувальну сітку до ночі.

Укроп - це лагідна мати,
Що молиться до світання
Укроп - це батько суворий,
Що є патріотом рідного краю!
Укроп - це бабуся старенька,
Що в'яже панчохи захиснику,
Укроп - це дідо сивенький,
Збирає вояці сальця й часнику.

Укроп - це ти, укроп - це я,
Україна - укропів земля,
Укроп всіяний по полю,
Бореться за свободу і волю!

Укроп - це ти, укроп - це я,
Україна - укропів земля,
Укроп всіяний по полю,
Бореться за свободу і волю!

Укроп - це кіборг залізний,
Укроп - це козак вольовий,
Тікай, враже-сєпар, допоки не пізно,
Ховайся, москалю, допоки живий!
Укроп голови не схилить
І навіть вистоїть смерч,
Укропа градом накриє,
А він всеодно підійме свій меч!

Укроп - це ти, укроп - це я,
Україна - укропів земля,
Укроп всіяний по полю,
Бореться за свободу і волю!

Укроп - це ти, укроп - це я,
Україна - укропів земля,
Укроп всіяний по полю,
Бореться за свободу і волю!

Укроп - то народ єдиний,
Укроп - то народ міцний,
Укроп ніколи не згине,
Укроп вічно живий!

Укроп - це ти, укроп - це я,
Україна - укропів земля,
Укроп всіяний по полю,
Бореться за свободу і волю!

Укроп - це ти, укроп - це я,
Україна - укропів земля,
Укроп всіяний по полю,
Бореться за свободу і волю!

МІНУС - КАРАОКЕ


ОРИГІНАЛЬНИЙ ПЛЮС




Немає коментарів:

Дописати коментар

#Боль в #сердце. Как за 5 минут снять боль в сердце без таблеток!

Плеєр